Wirtualna centralka

Niższe koszty, większy prestiż.

Choć większość klientów preferuje dziś kontakt mailowy, to nadal nie da się całkowicie zrezygnować z rozmów telefonicznych. Zadbaj o profesjonalny wizerunek Twojej firmy, usprawnij proces przekazywania połączeń do poszczególnych pracowników i kontroluj wydatki dzięki wirtualnej centrali telefonicznej. Soluma Hosting wdroży to znakomite rozwiązanie w Twoim przedsiębiorstwie, bez względu na jego wielkość!

Jeden numer dla wielu osób

Z punktu widzenia klienta, który chce szybko nawiązać kontakt z firmą i jej właściwym działem, jeden numer telefonu jest bardzo korzystnym rozwiązaniem. Wie on bowiem, że na pewno dodzwoni się do właściwej osoby, która odpowie na jego pytania. Nie będzie odsyłany od jednego pracownika do drugiego.

Dysponując jednym numerem przydzielonym do wielu pracowników (z indywidualnymi numerami wewnętrznymi) znacznie ograniczysz koszty. Zapłacisz za utrzymanie tylko numeru głównego, dzięki czemu będziesz mieć pełną kontrolę nad wydatkami, jak również połączeniami realizowany do i przez pracowników.

Łatwa instalacja

Wirtualna centralka to zdecydowanie najlepsze rozwiązanie dla firm, które z różnych powodów nie chcą lub nie mogą zainwestować w nową infrastrukturę telefoniczną. Centrala pracuje bezprzewodowo, a Ty nie musisz mieć nawet telefonów stacjonarnych – wystarczą smartfony czy zwykłe komórki Twoich pracowników.

Intuicyjna obsługa

Dzięki wirtualnej centrali Twoi klienci będą dzwonić pod jeden numer telefonu, nazwany np. „Biuro Obsługi Klienta”, a następnie automatyczna sekretarka przedstawi im numery wewnętrzne poszczególnych działów. Takie rozwiązanie przynosi dwie zasadnicze korzyści:

  1. Usprawnia proces obsługi klientów telefonicznych.
  2. Zwiększa prestiż przedsiębiorstwa. Taki sposób obsługi połączeń jest bardzo profesjonalny.

Niższe koszty

Wdrożenie wirtualnej centrali jest wielokrotnie tańsze niż zakup i montaż klasycznego urządzenia. Nie martwisz się kosztownym serwisem, skomplikowaną obsługą, a przede wszystkim masz pełną wiedzę na temat tego, ile wydajesz na telefony. Umożliwia to zaawansowany system raportowania, który tworzy i wysyła zestawienia online. Możesz więc sprawdzić, ile połączeń z centralką zostało zrealizowanych w ciągu ostatnich tygodni, ile zostało wysłanych i odebranych faksów itd.

Warto wiedzieć

Wirtualna centralka to także gwarancja bardzo niskich kosztów połączeń, ponieważ można ją skonfigurować w taki sposób, aby obsługiwała technologię VoiP.

Zamów wdrożenie wirtualnej centralki telefonicznej w Twojej firmie. Przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę!

Oferta